Nya Mina sidor
Felanmäl dygnet runt!
Nu har vi lanserat nya Mina sidor! På Mina sidor kan du som lokal- eller bostadshyresgäst lätt logga in med BankID eller användarnamn för att dygnet runt göra en felanmälan.
Den största skillnaden mellan gamla och nya Mina sidor är att det nu är mer en kundportal med nytt gränssnitt samt att även lokalhyresgäster kan göra sin felanmälan. Du som hyresgäst kan dygnet runt, tryggt göra en felanmälan och sedan följa ditt ärende. Är du bostadshyresgäst kan du även ändra dina uppgifter, ta emot meddelanden och i den digitala kundinformationen kan du läsa om vad som gäller för dig som hyresgäst. På Mina sidor finns dina hyresavier och där hittar du enkelt OCR-nummer eller ser om din avi/faktura är betald.
Mina sidor för lokalhyresgäster
Nu kan även lokalhyresgäster göra sin felanmälan på Mina sidor. För att logga in behövs ett användarnamn och ett lösenord som är gemensamt för alla i verksamheten som ska felanmäla. Om du jobbar i en verksamhet som inte har något inlogg - ring 0240- 869 00 så fixar vi ett.
Mina sidor som app
Du kan spara ner Mina sidor till din smartphone och där få tillgång till information, ta emot meddelanden, se dina kontrakt och avier samt göra din felanmälan var du än är. Bra va?
Har du vår tidigare app installerad bör du avinstallera den då den inte fungerar som den ska.
Om du har frågor eller funderingar är det bara att du kontaktar du oss så hjälper vi dig!